Kalas beställning ♥

Snart fyller min lilla solstråle hela 6 år!! ♥ Så jag har beställt färdigt alla saker redan nu så jag slipper stressen att hitta kalas grejjerna, e ju alltid någon sak som e slut i affären så man får springa runt alla affärer för att hitta rätt tema.

Detta år blir det trassel kalas!

   




  

Nu måste jag bara hitta fina roliga sugrör med glitter och grejs så är dukning och sånt färdig fixat :)
Bara själva tårt, godis och fika grejjerna kvar då :)

Vilket fint väder vi fick idag igen!
Igår var det sol o så varmt hela dan så jag tom hann bli lite brun.

Ska börja äta lite frukost o sen fara iväg med inlines så får hunden springa av sig :)
Var igår oxå o trodde allvarligt att jag skulle dö haha har inte rollat på 9 år o så drog jag en jätt lång runda på en gång, men skönt var det.
Vet inte om de var matte eller hunden som var tröttast när vi kom hem igen :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!