Up`s and Down`S

Har haft några veckor nu efter operationen mina up`s and down`s... Igår var de down`s på kvällen o allt kändes skit,idag känns de bättre igen.

Igår var det ju internationella kvinnodagen :)
Jag fick present och hjärta godis

Fick iitalla te glas fin fina jag iittala grejjer.

Bubblan vad jag vaknar tidigt varje dag även fast jag e ledig blir ju galen! Halv sju varje morgon senast e jag uppe o hoppar.

Igår hade jag stor städ vilket jag började med direkt på morgonen, finns ju inget bättre än att gå o lägga sig på kvällen i ett rent hus med ny bytta lakan.
Den känslan e svår att slå :)

Idag tänkte jag faktsiskt fixa färdigt med gardinerna de enda jag inte hann med igår sen så tänkte jag boka spa tid.

Har lite beslutsångest vad för behandlingar jag ska ta då jag inte kan bada elr nå liknande men de blir iaf lite massage,ansikts behandling, fixning av ögonbryn och manikyr sen står det still...

Var lite för stort present kort kanske tar med mig en av mina darlingar o bjuppar på behandling av något slag :)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!