Söndag ♥

Usch så trött jag e nu, var just o hämta hem lill loppan o Sandra från Marika.
Var o grilla med hela gänget idag, mys:)

Lite kallt dock då de blåste men nice ändå när man nu kan börja vara ute igen!
O ungarna o hundarna fick avreagera sig lite:)
Massa korv o O`boy o kaffe blev det,
Konstigt att de kan smaka så gott ute men så e de väl med allt :)

Kidsen hade då skoj med klättring o bus i ett par timmar.
Sen åkte dom till Micke o Marika.
Nu ska vi börja laga pizza sen blirè soffhäng för hela slanten för imån tidigt måste jag iväg till boden o hämta loppans pappa o hans vänner för o skjutsa hem dom efter deras "dans kryssnings" helg :) haha blir skoj o se hur dom mår, men ångrar mig väldans att jag lovat o hämta haha hade ju kunnat lega hemma o nanna sent.

Nu ska jag fortsätta med maten o vänta på att våran favvo serie No Ordinary Family börjar :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!