Sol ute Sol inne,Sol i hjärtat Sol i sinnet!

Ååååhh så glad man blir av sånt här väder!
Satte mig ute på terassen på baksidan en sväng o drack en kopp kaffe.
Vilka vår känslor man får!
Kan ju bara inte vara lessen en sån här dag :)
Hoppas på massa sol nu så det blir sommar fort!!

Idag ska jag iväg en sväng till lillbyn o hämta hem min lilla loppa


Ser inte framemot att sitta i bilen hela dan men blir mys o få hem henne.
Hinner kanske åka iväg o grilla o åka pulka om vi hinner hem i tid.
Hoppas att vädret håller i sig över hela helgen oxå så kan vi hitta på massa massa bus.

Imån ska vi med Mipu ut o gå på isen en sväng med hundarna, ska kika med loppans pappa om hennes skidor ryms på henne ff så får hon skidra runt lite :)

Blää måste ta o plocka undan lite i köket o byta gardiner fort, har köpt nya så hoppas de blir finit :) Och så måste jag testa om sofföverdraget ryms på våran ena fula soffa som ska upp på övervåningen annars bliré att skicka tibax den.

Ha en fin dag allesammans!
Det ska jag iaf ha




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!