Snart onsdag!

Jej vad fröken lat har varit lat idag! :)
Jag har inte fått gjort något,hade massa planer men råka somna på soffan vid 13 tiden o vaknade först 16.05! Gaaah :)
Imån e det onsdag iaf o har massa att göra, läkar besök,skola,banken o sist men inte minst spa tiden hihi ooh vad skönt.
Flera timmars bortskämmande till mig själv.

Om ca 2 timmar börjar min alldeles favvo serie desperate :) vad jag längtat.
Och imån börjar grey´s, soffhäng i flera timmar per kväll börjar from idag.

Var just med babe en sväng till affären o inhandla fläskfilè som tillagas i just detta nu mums vad gott det ska bli med sen middag.

Tänker bara på spa spa spa!
Mina ögonbryn behöver verkligen en omgång låtit dom växa ut nu helt o gud var inte snäll med mig kan jag berätta, tror jag fick nå manliga hormoner.
Hahaha men imån e dom puts väck :)

Nu ska jag kila iväg o göra sallad o invänta mat o desperate vad spännande!

Natti natt alla

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!