Lovley ♥

Aaaaaa vad skönt att vakna idag!
Solen skiner och de e plus grader :) Lovley
...
Var jätte fint väder igår oxå även om de blåste som tusan, var ut i skogen o gick med Lottis o hennes hundar lillebror o raksu stor björnen som snödoppa mig haha fick nog wiplasch när han sprang in i mig hahaha :)
Hade våran lill hund med oss oxå o så lill loppan som vill flytta in i skogen o bo...Hmmm tycker vi redan bor så långt in i skogen så de räcker :) knasig unge jag har hihi.
Idag verkar de inte blåsa lika mycket som igår,tacka för de så idag tänkte vi gå med mipu på isen med hennes hund o våran som vi tänkte göra igår redan.
Blev massa kaffe o en sväng på ica istället :)
Hoppas på lika fint väder till helgen så vi kan åka o grilla!
Tusan vad nice det skulle vara o bara  sitta o sola o äta massa korv o dricka varm O`boy samt kaffe.
Vilka vår känslor jag har.

Igår baka vi semlor oxå med lillhjärtat o detta blev resultat, jätte goda! Hade dock fått vara en extra stund i ugnen ännu då dom kändes lite smådegig men göttit ändå.

 

Nu ska jag ta o äta lite frulle o börja göra mig iordning för dagen.














Sommar sommar sommar

 

 




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!