Karlsson på taket ;)

Fyy så mycket snö vi har på taket!
Honey e där uppe nu o plogar så vi kanske får se ut från vårt sovrums fönster snart :)
Säkert en meter snö där..
Vart ett par hektiska veckor senaste med bra o dåliga saker som hänt så jag har varken haft tid elr lust att blogga.
Men nu gäller nya tag!
Blev opererad för ca två veckor sen o de kliar så förbaskat på mina sår på magen men dom har läkt väldigt fint o kommer nog knappt synas sen när dom läkt helt :) jej hihi..

Idag har jag vart till kemi en sväng o käka fiskpinnar mums vad gott det var här hemma äter vi aldrig det, så det var smaskens.. Nu e jag trött som en ja jag vet inte vad ungefär så här :


Var så himla söt bild hahahaa inte långt från vad som höll på o hända mig nyss efter middan  :)

Den sista den här månaden blir de nog en sthlm`s resa.
Sambons jobb ska på konferans så jag får följa med :) jobbet betalar, måste bara själv skaffa lite shopping pengar annars kommer jag gråta ihjäl mig!
Om vi nu åker, ska fundera några dagar o se men de lutar åt det hållet iaf.
Isf ska jag gå o bråka med min kära teresa o gosa med hennes hög gravida mage!! En liten prinsessa e de som gungar skönt därinne fick jag veta :)
Mys pys.

Nu ska jag ta en kopp te o avsluta kvällen framför tv:n o the mentalist sen myspysa med käraste en stund.

Natti natti


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!