Hemma bäst

Mjauuu vad skönt att vara hemma!
Idag har jag suttit mest hela dagen o kört bil,huvvaligen.
Var o hämta loppans pappa med friends från boden o passade på att åka förbi luleå biltema på vägen dit gissa om jag körde vilse??? JEPP!
Hahahaaa kärringar vid ratten hihi men jag hittade rätt tillslut, o tur som va så var deras tåg 45min försenat så dom slapp vänta på mig blev bara 20 min försenad :)
Tåget skulle vara framme 10.20 jag var i boden 11.25 :D

Imorgon ska jag då bara vara hemma punkt.
Måste verkligen ta tag i allt små fix här hemma men haft så jädrans fullt upp flera veckor så jag hinner ju med ingenting fast jag e igång hela dagarna.

Idag bliré pizza igen suprise ingen av oss orkar laga middag då de blivit så sent idag.
Blir många promenader framöver för o få bort alla extra kilon haha snart rullar hela familjen fram.

De kom ingen No ordinary family igår blev ju besviken.
Men desperate o grey´s börjar nästa vecka jippie!
Mina vamps har ju redan börjat men har bytt dag till fredagar not cool om man vill gå o dansa lite så hinner man ju inte med.
Till helgen har vi planerat att åka till Eva i Kemi o ta några drinks o dansa på nya ställen o inte de gammla vanliga alltid.

Hör ni grabbar imån e de internationella kvinnodagen så passa på o skämma bort era kära riktigt riktigt ordentligt!
Det e vi damer verkligen värda som orkar stå ut med er  ;)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!