Fy bubblan detta var grose!

Damn! Detta var det äckligaste jag någonsin i hela mitt liv ätit!
Var då verkligen inte värt dom 4.50kr som man punga ut bläääk!
O egentligen kostar dom 20 spänn huuu..
Fy bubblan, Stanken o smaken var verkligen i särklass haha så det blev ingen lunch för mig inte mer än en knäcke macka o 3 bitar choklad samt ett glas vatten.
Hujja ryser smakar ff i munnen usch usch usch :)

Ska strax iväg till Marika en sväng väntar bara en stund så jag inte kräks :D

Men fy allvarligt vad illa jag mår! Får man ens säga så här om mat på internet?? haha men guuud bläääk
Rekomenderas verkligen inte till någon som har sina smaklökar kvar.

Kommentarer
Postat av: mipu

Jag har oxå gått i fällan och testa dedär! Fyf-n va äckligt! Och det FÅR man säga om den :D

2011-03-14 @ 15:58:56
URL: http://mariamatilda.com
Postat av: Me

Den var verkligen så vidrig :S de värsta jag ätit på mina snart 26år e jag säker på! :D

2011-03-14 @ 17:29:07
URL: http://sunshinedelux.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!