Finns nog inget bättre sätt att börja...

..dagen på än att ta en promenad o sen ta en kopp kaffe o sätta sig på altanen en stund i de varma vår vädret!

Men så blev det inte idag :) Så jäkla dåligt väder,regnar,snöar,regnar,snöar...come oooon!
Jag vill ju ha strålande sol o massa energi.
Idag går de segt haha har börjat plugga o idag vill de sig inte alls :) Klockan e ju bara iofs 9 men har vandrat en timme nu fram o tillbaka till böckerna o blivit frustrerad o gett upp si så där 1,000,000,000 silljon ggr ;)

Vad nice de skulle vara med sommar nu o kunna springa runt barfota, gunga,bada och grilla :)

Äsch då back to reality när man kikar ut genom fönstret :S

Ja just ja! På måndag har jag 1 till arbetsintervjuv.
Har ju redan fått jobb men de skadar ju inte att vara öppen för förslag eller hur?
Så jag tänkte faktiskt att jag går på intervjuvn så får jag sen fundera ordentligt vad jag egentligen vill :)

Jag e snart 26 o har ingen aning egentligen vad jag vill ha ut o göra med mitt liv! I go whit the flow lite just nu känns det som :)
Fast iofs så behöver man ju faktiskt inte veta precis allt så hakar man inte upp sig på en sak utan har 1000 olika alternativ istället :) smart va? tihihi

Nu ska jag koka en kanna kaffe till o försöka mig på studierna första delprovet e ju på fredag redan.




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!