Bye bye buskar!

Iii nu ska buskarna puts väck!
Ser ju ut som hon i en prinsessas dagbok 1 tror jag de e :)
Sexigt värre haha gått runt med solbrillor idag för o täcka det värsta :)

Hur ska jag orka hålla mig vaken?
Vaknat jätte tidigt idag då jag hade läkar tid o så har jag vart o handlat lite o umgåts med Eva.
Usch vad jag hatar sprutor!
Snubben hos läkarn använde inte ens sån där sprit som man ska torka med innan man sticker, han såg ut som en väldigt biffig ambulans förare som lätt hade kunnat käka upp mig så jag tordes inte påpeka de heller :D
Satt snällt där medans han torterade mig.

Nu ska jag äta lite snabb lunch o åka till skolan sen spa!!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!