Besviken

Vad besviken jag blev!
Skulle börja zumba lite idag men då funkar inte skivorna på våran dvd o datorn vill inte heller morr..
Babe får fixa när han kommer hem ikväll så jag kan schkaka my as :)
Såå nu vet jag inte vad jag ska hitta på idag, verkar bli rätt så fint väder så jag borde nog gå o ta en lång promenad med hunden.

Varit dö trött en vecka nu sen onsdan!
Haha var ut med tjejorna för en hel kväll då jag så sällan tar mig någonstans.
Så vi satt hos Linda början av kvällen o smutta på några öl samt fixa oss finiga :) slutade med att jag kanske drack 5-6 öl på hela kvällen o mådde skit haha försökte dricka vatten oxå då jag e så lättpåverkad nu på gammla dar :)
Men jätte kul kväll var det med dans o bra sällskap även om jag nu kanske inte matchar in i "storfräsarnas" gäng riktigt med mina 5 öl haha.
Utan att skojja så var jag bakis ännu igår söndag! Efter onsdags partajandet.

Längtar tills jobbet börjar om ca 1 månad kanske så får man något vettigt gjort om dagarna o så blir man nog piggar :)
På onsdag bliré SPA nice vad skönt det ska bli ska verkligen bara ligga o njuta o hoppas på att de aldrig tar slut :)

Nu ska jag vika lite av tvätten som torkat sen ska jag nog iväg med eller till Marika en sväng.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!