Bee Movie

BzzZzZzZzzzz the bee movie med mina kära har vi just tittat på :)
Myspys med massa gottit.
Jag åt en HEL påse popcorn med popcorn kryddan som fanns på ica.
Måste säga att den var faktiskt god den med cheddar smak, Mipu tipsa mig så från o med nu lär de bli mer popcorn ätande för mig hihi kan jag låssas att jag e nyttig ;)

Det blev paska väder idag ändå!
Hade tänkt åka o grilla o sola o massa skojsigt men de var ju sååå förbaskat kallt!
Hade vela sola solarium o basta lite men blääigt att jag inte får göra de ännu.. ska försöka hålla mig ett par dagar till så såren verkligen läkt ordentligt.
Var o tog en prommis till pappa istället tidigare idag med vovve o lilla familjen o höll på o frysa ihjäl.. blev kaffe i last för o värma upp sig lite..
Kikade förbi hos Marika oxå en sväng, med bilen förstås haha hon e duktig hon håller på o fixar fint i köket med nya tapeter o färg...
Jag däremot har varit väldans lat idag hihi inte fått gjort något mer än tvättat en maskin med kläder o tom den fick honey hänga upp,duktiga jag ;)

Imån har dom iaf lovat sol hela dan så jag skå då minsann försöka vara ute så mycke jag bara orkar!
O kanske men bara kanske försöka ta ett ryck här hemma med gardin byten o diversa olika saker som jag nu tänkt göra i över en vecka :)
Nu ska jag ta en kvälls öl o se på speed två som börjar om en stund.
Trevlig lördags kväll åt er alla






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!