Fabulous living ♥

Ooooh härliga sol! Älskar att bo i eget hus när de e så fint väder!
Bara ligga och sola på altanen eller sitta och dricka morgon kaffet ♥
 


Ja eller sitta och blogga som jag gör nu då.
Blir ju så himla glad av solen hihi igår fick jag en "initin" flipp över att allt var så himla grått och trist!
Min sambo däremot tror jag inte tyckte det var initini utan som en atombomb som small ;)

Strax ska vi iväg med Lotta till frissan och jag tror starkt jag ska höra om dom har tid och fixa min lugg då den blivit så lång så håret bara ligger platt bläääk!

Och så tror jag att jag ska inhandla en ny nagel lack i nån fin pastillig färg så man blir fin om händerna :)

Nu måste jag börja fixa och trixa så man vågar visa sig ute!

Härliga sol lov ya♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 23:07:52
Postat av: t

http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=a4TJAQ3nAiyojEp30zYsHRET7iynykyOdFVbVLCUt29T4mJ1bhij#Gallery Rösta på min klänning, så röstar jag på din. Skicka in din länk, så röstar jag!

2011-06-23 @ 23:19:57
URL: http://thmostafaas.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!