Efter regnet kommer solsken??

De e väl så man säger?? Nu har det regnat non stop i flera dagar! Min sista lediga vecka innan jobbet börjar på allvar och inte en enda fin dag har vi haft.
Förr förra veckan var jätte fin och varm uppemot 30 grader och det blev massa solande och badande men nu kan man bara sitta inne och frysa häcken av sig! Äsch.

Min nyaste investering :

 

Hi hi Pink spray färg :) Ska måla lillans gunga rosa med lite inslag av svart för den e såå ful!



Men går ju inte att måla så länge de regnar...


Blir ju snart deppig pga vädret men hoppas på strålande sol till midsommar iaf även om dom då oxå lovat regn och mulet.

Ooh höll på och glömma!
Har inhandlat jätte fina nya lila sandaler från tradera! Hahaha 26kr fick jag dom för, väldigt nöjd och belåten :) Hade ju glömt bort att man faktiskt kan fynda helt nya saker därifrån :)
Nu behöver jag bara en lite finare fest att gå på så jag kan använda dem hihi.

Börjar vara dax för frukost nu och iväg för att hitta på något strunt i regnet var med Lottis och hundarna ut i skogen i går och promma fast det regnade och inte smälte vi bort :)
Trevlig fortsättning på veckan till alla

Puss


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!