Tröttast på hela jorden..

Tror jag seriöst att jag är! Har sovit ett par timmar på kvällen men inge kaffe i världen kan få mig att piggna till just nu känns det som :) Står och dummar mig för att hålla mig vaken hahahhaa think i need some help ;)
 





Tror jag behöver inhandla nutrilett elr något också! Ser ut som att jag är 9 månader gravid :D
Äsch då blivit lite för mycke go saker hihi.
Eller så kan jag ju skylla på kameran faktiskt! Den lägger ju på ett par kilo o dessa kilon har satt sig runt min mage ;)
Och jag som köpte en chips påse som jag tänkt äta upp imorgon :S

Nu är jag ledig söndag måndag så jag hoppas på massa fint väder så man kan åka och bada, ska bli av med vinterpälsen har jag bestämt!

Midsommar var väldigt rolig blev ju umppi i slutet av kvällen och partajandet fortsatte till klo 7 på morgonen, jag med min cola och resten med sina drinks.
Har ju kommit en ny pizzeria där vi fick vänta 1½timme på att få pizzan dessutom var den jätte konstig, skulle ha kebab men de var skinka salami kebab och nån verkligt stark bearniesås på hmm.

By the way, Jippie jag har fått en cykel! Eller låna en röd fin en :) var och cykla med min bebis lite och tji jag kunde ju fortfarande :)
Har ju vela ha en jätte länge nu.

Sov gott folket denna dam ska ta en till kopp kaffe och försöka låt bli dummandet en stund ;) ♥


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!