Sur som en citron!

Äsch då! Nu e jag arg.. Min kära sambo har gått och trimmat ner mina blommor!! Morrrrrrrrrr....
Ska jäkla piska upp han när jag kommer hem så det så!

Gungan e färdig :) värsta finig den blev :)



Behöver bara byta snören till gungorna så e de klart :)

Jätte skönt väder idag inte alls för varmt så idag ska jag ta cykeln till jobbet och tebax om jag överlever turen hihi cyklade fram och tillbaka till banken och trodde jag skulle avlida när jag väl var hemma igen :) Låt mig tillägga att de bara e ca 5 km fram och tillbax!

Plantat lite blommor har jag oxå gjort och nu har dom överlevt snart 2 veckor så jag e något stolt över mig själv



Och i en kruka :)



Fortfarande sur på min sambo pyh med han!
Dessutom så "råkade" han klippa min rosenbuske med gräsklipparen för nån vecka sen.. Och den finaste!
Tror han har något emot mina blommor!

Nu lunch och iväg till jobbet ha en fin solig dag alla! ♥


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!