Min önskelista till santaclaus!

Igår efter jobbet låg jag på soffan och skulle ta en liten powernap, blev ingen nap utan låg och fundera på huset och vad jag vill göra och hur det ska se ut och vad jag vill ha :)
Så idag ska jag börja om på nytt med sovrummet! 
Ska ta bort sänghimmeln som vi har (även om jag love it) och sätta sängen på ena kortsidan istället så rummet blir större.
Sen ska jag ha ett sminkbord på väggen jag nu haft sängen på ska se ut ungefär så här : hittade ett fint på Ikea.

Toalettbord Ikea + spegel 1995kr & 499kr




Matta Ikea 1595kr


Sen vill jag ha en byrå eller liknande också in för att fylla ut rummet lite.

Sen så vill jag ha 2st av dessa fotöljer till allrummet på övervåningen:

1895kr st



Och så vill jag ha ett avlångt vit ovalt bord också :) sen massa gardiner och krims krams men de får jag ta en närmare titt på sen :)
Hmmm var det nåt annat för tillfället?? njaaa :)

Så kära tomte om du skulle kunna ordna detta så skulle jag bli hur glad som helst :)
Gärna redan igår ;)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!