God morgon lugnet!

Senaste veckorna har det vart full ös med jobb, sol,bad, classic motor meet och tivoli!
Idag vaknade jag med ett inre lugn hahaha :)
Känns som att de vart så mycke på gång så tiden bara flygit iväg, men ack så skönt och roligt det varit!





Sen på fredag och lördag var det ju classic motor meet som var helt fantastisk för att vara lilla Haparanda! Det kom ca 500 bilar och över 5000 människor samlades på stranden för att se alla bilar och välja ut en vinnare :) Nice var det, så jäkla kul att det ibland händer något här oxå!
Jag och Linda var prisutdelare haha kan ju säga att såå kul var det inte när de börja regna men de de gick bra ändå :)
Hittade en bild på oss oxå.



Vi hamnar i bilsport classic med och jag hoppas verkligen dom väljer en bra bild då jag hittade en på nätet som jag såg ut som en shark attack på!
Ser ut som att jag försöker bita mig själv på axeln samtidigt som jag ger pokalen till vinnaren :D
Inte direkt smickrande...
Var verkligen en snygg bil som vann.
Var en dam där med en ljusblå bil (kommer ej ihåg modellen) Och jag blev såååå kär i bilen! Tusan den var snygg!

På söndag mådde vi lite si o så då det blev en lång helg och dag med tävlingar, biltittande och of course lite (massa) öl drickande :)

På måndag kom min lilla prinsessa hem en sväng och hälsa på med sin pappa så vi for på tivoli och busa av oss riktigt ordentligt.













Jag åkte ju såklart igen high energy fast jag svärt att jag aldrig mer skulle sätta mig in i den :)
Men Eva tyckte att vi har ju faktiskt blivit äldre och smartare sen förra året vilket jag bevisade att hon hade helt fel på!
Hade vi vart smartare i år hade vi ju inte satt oss in i den! Haha
Jag, Jossu och Eva åkte den och ska jag vara ärlig vet jag inte vem av oss jag elr jossu som var mer rädd haha.

Ooh by the way!
Jag älskar vårat sovrum! Blev en tripp till ikea igår och köpte lite nytt o ändra hela sovrummet blev så myysigt och fint.
Nu fattas bara sminkbordet så är den komplett :)
Nu ska jag ta ocg störa Marika lite, kanske skrämmas lite oxå så bebben kanske kommer ut nångång!
Vi väntar ju faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: jossu

kan ju lugnt påstå att de varnog jag som var mer rädd.. hujja!! ALDRIG mer!! söt bild på våra flickor.. :D kramis!!

2011-08-11 @ 13:09:41
Postat av: Me

Hahahaa ja du :) Jag lipa ju nästan hihi vad blåst man kan vara som sätter sig i en sån där härveli! :D

2011-08-12 @ 10:39:18
URL: http://sunshinedelux.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!