Trött,tröttare, tröttast!

Go morron alla.
Idag e jag tröttare än trött!
Sovit knappt något med denna irriterande elaka hostan som inte vill ge sig...
Funderar på att ta en walk idag.. även fast mätaren visar -20.

Usch då, känner verkligen behov av att röra på mig, blivit massa choklad i alla dessa olika former ooch smaker!
Men det e ju så gott!

Min stora last som e svår att bli av med. :)


Hittade en bil igår, inte världens finaste men den får duga tillsvidare :)
En opel Omega blir det då jag har bråttom att få en bil, måste ju ha den senast på fredag, och combi e alltid bra att ha.
Säljaren var jätte trevlig och skulle besikta den idag och om den går igenom så köper vi den.

Börjar känna mig smått nervös inför intervjuvn! :)
Min finska e inte den bästa haha!
Kan ju prata finska o så men långa svåra ord fattar jag ingenting av samt att stava på finska e inte min starkaste sida med deras massa aaaa & ooo,uu,kk.

Näe nu ska jag ta sista koppen kaffe för den här morgonen o försöka låta bli chokladen som ligger på bordet! :)

Ha en bra dag allesammans














Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!