Plättar!

Just lagt lillan att sova.
Blivit sena kvällar nu ett bra tag med jul o allt som varit.

Mmmm gjorde plättar nyss med vaniljvisp o massa sylt!
Tusan vad gottit det var...
Dock så tror jag min familj idag e lite borta då det bara dög med en var... Men jag däremot vräkte i mig 3stycken hihi.
Synd för dom, inte jag som går hungrig ;)

Strax ska vi se No ordinary family, en ny serie som går på kanal 5.
Den var faktiskt helt ok o lite rolig :)

Känner mig lite små duktig idag!
Städat bort julen...skönt men lite trist, var ju mysigt med alla små ljusen som gav en varm o mysig känsla här hemma.
Nu ser det väldigt rent o sterilt ut utan allt tjof o tjafs liggandes här o där.

Ha en trevlig kväll alla.


Kommentarer
Postat av: MariaMatilda

Vi kollade oxå den serien och nu e vi fast! =)

2011-01-10 @ 10:12:39
URL: http://mariamatilda.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!