Nytt år, Nya tag, Nya möjligheter.. Nu kör vi!!

Host,harkel...
Åkte på en dunder förkylning, NOT cool.
Sitter med kaffe koppen i högsta hugg och försöker skriva ansökan till kursen jag vill börja, mitt personliga brev... hmmm inte kommit så långt, om varför jag vill läsa kursen:

"Mitt mål är att få en yrkesutbildning och efter avslutad kurs börja jobba inom hälso och sjukvård/vård och omsorg samt vidare utbilda mig i framtiden till behandlings assistent.


Utbildningen tilldrog mitt intresse då jag vill ha en utbildning som förebereder mig på ett arbete i en miljö där man arbetar direkt med människor."


Tycker det e jätte svårt att skriva varför just jag ska få börja :) Var så många som sökt till utbildningen men jag hoppas verkligen att jag kommer in.

Borde ju egentligen inte vara så svårt haha :)



Aaa glömt att skriva om nyår,
Var första nyåret för mig som jag bara firade hemma.
Men var rätt så mysigt ändå, åt god  mat med lilla familjen, var o sköt raketer o titta lite på raketer.
Jossa tyckte det var såå strålande vackert med alla regnbågens olika färger :)
Och så avsluta vi kvällen med mys i soffan o några glas vin.
Nyår o allt annat känns så himla över reklamerat, när jag var minder/yngre längtade jag alltid efter jul,nyår,påsk,valborg, midsommar m.m men desto äldre man blir desto mindre bryr man sig egentligen om alla stor helger.
Klart julen e fortfarande jätte mysig o trevligt att spendera den med sina nära o kära :)



Detta år har inte jag gett något nyårs löfte, vet ni varför?? :)
Jo så här e det:
  1. Man håller aldrig vad man lovat.
  2. Man har för svåra löften för att kunna hålla dom
  3. Vill man få något gjort/sluta med det nya året får man banne mig ta tag i saken o se till att fixa det utan massa tomma löften :) easy.

Nu ska jag försöka skriva färdigt mitt personliga brev o fixa i ordning mig för dan.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!