Not my day

Jag e fortfarande så jäkla förkyld!
Vill inte ge med sig, hostar o rosslar som tusan blir galen på detta!

Läser aftonbladet och funderar hur männsikor i sverige egentligen e funtade???
Blir ju ta mig fan mörkrädd!!
Styckmörda o lägga folk elr rättare sagt kroppsdelar i sopsäckar??? skjuta folk hej vilt, serie våldtäckter???
Vart fan e sverige på väg??
Äsch psykopater hela bunten, borde införas dödsstraff till sverige!

Som ni ser NOT my day to day hahaha :) :)

Försökte tapetsera nyss oxå men de lilla som fanns kvar räckte ju inte o har bara en endaste vägg kvar så e de klart.

Jag behöver sol så jag blir pigg o glad så sun tan blir nästa stopp!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!