Katsching

Sista januari... Ohhh nu e de inte såå länge kvar till sommaren :) haha positivt tänkande.
Sovit 10 timmar inatt, somnade på soffan när jag såg på blood diamond på femman hoppas den slutade bra, inte sett den tidigare.
Var ut o dansa lite i lördags, först tänkte jag inte dricka något utan bara köra då jag hade lite feber men efter att jag suttit ett tag på krogen med alla fick jag nog.

Så jag lämnade bilen och tog några drinks jag oxå :)
Blev en hur bra kväll som helst även om jag började mitt "dansande" först vid tolv tiden.
Vi gick till hotellet o pojkarna sjöng karaoke åt oss bruttor medans vi skrattade o drack massa drinkar.

Avslutade kvällen hemma hos oss sen med massa skräpmat o några nattfösar shots :)

Tror alla for hem vid 5-6 på morgonen först :)

Idag har jag massa ärenden.
Ska iväg o jobba en snabbis sedan ska jag på möte med kommunen så får vi se när jag börjar.
Ska bli så skönt med något vettigt jobb o inget svammel som det i finland.

Har även bestämt mig för att börja motionera varje dag nu!
Har blivit så dålig på att röra på mig så nu tusan en timmes prommis varje dag även om vädret inte e det bästa o det ska jag börja med idag.
Ska nog även till sjukhuset idag om jag får tag på dom!
E fortfarande så jäkla förkyld med lock i öronen rinnande näsa o ögon samt feber som smyger sig på fram o tillbaka.
Försökte ringa i fredags o när dom väl ringer upp går det bara 2 signaler så lägger dom på o sen ringer dom igen lite senare 1 signal, jag hinner då inte svara så snabbt.
Less på sjukvården här i norrbotten.

Nu frukost o måla mig lite så kan dagen börja :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!