Go morron kylan.

Idag e det snorkallt igen!
Mätaren visar -21!! Brrr bor i helt fel världsdel huvvaligen e ingen vintermänniska...
Idag ska jag jobba lite, tänkte åka iväg på en liten stund :)
Hahaha Eva räkna ut min minutlön igår ca 20kr minuten snitt ibland mer ibland lite mindre inte illa pinkat hahaha :)
Iofs så får jag ju inte det 8 timmar per dag men jag jobbar ju inte 8 timmar per dag heller elr ens varje dag, isf skulle jag ju vara miljonär inom kort :D :D inte helt fel det heller iofs..
Men lite extra casch e aldrig fel.
Föresten så sa jag upp mig från jobbet i finland, var inte min grej o eftersom att det kändes så otroligt oseriöst så kände jag att jag måste lite på min magkänsla helt enkelt.
Lite trist dock då det var skönt att göra något vettigt på dagarna men men jag har ju lite extra knäck som ger mig helt bra betalt för de lilla jag behöver göra.


I helg tänkte jag faktiskt gå ut o dansa lite!
Var ett bra tag sen sist, har ju blivit en sån housewife o tror detta e sista lediga veckan innan jag börjar jobba "på riktigt".
Måste kika med bruttorna vilka som e lediga i helgen.

Ser lite tråkigt ut utan några bilder men våran dator e som den e så idag blir det inga :)

Eftersom att jag vaknat så tidigt idag så e de väl lika o slänga i sig nån kopp kaffe till o sen dra iväg en sväng.
Ha en bra dag alla!



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!