Go kväll! :)

Var på en prommis med hunden, var skönt som tusan men lite kallt när man hade motvind.
Borde börja promma oftare men har ju blivit sååå lat!
sitter bara i soffan o ser på nå skit program o äter choklad hahaha...

Nåh nu har jag gjort det iaf idag, nyduschad e man o har kokat en kopp te som jag tänkte ta o avnjuta här alldeles strax innan svärdet och spiran börjar.
Min nya hobby men den e sista avsnittet idag.
Har ju blivit förälskad i den lite sena tillbakadragna rötotta Jack hihi

Hoppas på att han och Aliena äntligen får bli tillsammans igen :)

Synd att pappsen där dog han var lite porrig heh o hoppas att den där ena killen vad han nu hette som mördar o våldtar går o drunknar elr nå liknande, blir ju knäpp av dessa serier ;)

Nu ska jag iväg o mysa med min älskling ett tag så han får lite uppmärksamhet mellan serierna ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!