Done

Nu har jag fört mitt personliga brev så nu återstår det väl bara att vänta :)
Försökte städa här hemma nyss men blev så äcklad av Ajax så jag höll på o kräkas!
Fy vad den stinker den gula ajax skurmedlet!! Luktar som ett dött as o unket bluuuä *ryser* så städningen har paus tills jag orkar pallra mig till the store o köpa nå annat :)


STINKY!

Men ajax e bra dom andra :)

Var förbi hos Marika en sväng tidigare o mumsa på smörgåstårta! Nam nam men börjar redan bli hungrig.
Tagit fram kycklingen o tina så får bunny göra den när han kommer hem tihihi känner mig så lat o trött idag så jag funderar på en power nap.
Försöker hitta en bil på blocket oxå men går si så där.
Finns några jag kan tänka mig men jag vet inte får nog fortsätta o fundera o söka :)
Hoppas vi får slantarna fort från försäkringsbolaget känns som att det tar evigheter det här.
E en månad redan sen vi blev påkörda av en galen mummeli :)
OBS! Akta er för dom :)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!