CenCei Oriental Spa

Sitter och funderar på spa... vad för behandlingar jag ska välja samt när jag ska dit....
Hmm Honey har redan kryssat i några jätte bra alternativ men funderar på att ta nå annat o kidnappa med han dit hihi.
Var så konstigt hade två present kort så hade man kunnat ta en jätte lång spa vistelse tillsammans men man fick inte använda dom samtidigt vilket jag tycker e korkat då man betalt för det, men man kunde gå två ggr elr köpa produkter för den ena.
Så jag funderar om jag ska själv ta o skämma bort mig ordentligt elr om jag ska mysa med mitt hjärta några timmar där :) tror nr 2 vinner hihi..
Nåja jag köpte iaf en massa massa hår o hudvård med den ena :)

 


  • Värmespolar till håret
  • Shampo/Balsam
  • Spray
  • Glansspray
  • Flatliner
  • Hairtherapy
  • Uv-skydds produkter till hår
  • Bodyscrub
  • Borstar/kammar
  • Smink
  • Dag/natt kräm
  • Olika produkter för skadat hår
  • Lip plumper så nu får jag en rejäl pussmun ;)
Plus massa annat :)
Så nu ska nog mitt hår bli bra o så kommer det räcka ett bra tag hihi slipper springa fram o tillbaka o köpa massa.

Oj vad jag längtar till måndag! Får äntligen börja jobba efter en månads uppehåll!
Skönt med ledigt men come on vem orkar vara ledig så här länge?? inte jag iaf.

Nu ska jag dricka mitt kvälls te o mysa med mitt rena ny skrubbade jag och se Mentalist o säkert Navy CIS kanske en lite choklad kaka slinker ner ;)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!