Baconlindad lax Vs Lax inlindad i bacon?

Hmmm....
Gjorde precis mat till familjen,
Blev Baconlindad lax Vs Lax inlindad i bacon? bestäm själv hihi... Var ganska gott men tror jag döda fisken en gång till och glömde salt till risen :) Lite torr men god ändå.
Till det srverades ris och hollandise sås.



Hihi hitta värsta fina rattmuffen idag :)
Tror jag ska beställa hahaha...
Tror sambon min kanske inte blir såå glad men lämnar nog bilen i fred iaf ;)

Denna  hittar du på D7.se





Stackars min telefon!!!
Säger då bara världens bäste ever!
Idag har jag tappat den i gröten, varm o kladdig blev den :S Ca 30min senare spillde jag kaffe över hela så den låg o bada där en stund, sedan sist men inte minst så var jag på väg in till skatteverket jo då flög telefonen långt långt ner i en snödriva så där fick jag stå o fiska upp den!
Men den funkar fantastiskt bra min samsung fortfarande ändå hihi.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!