Äntligen!

Äntligen e arbetsintervjuvn bortgjord!
Var så himlas nervös över att behöva prata massa gojja på finska hahaha :)
Men det gick bra, fick jobbet och börjar den 17 januari tihihiii.
Idag har jag vart och jobbat redan 5.30.. var tungt svårt att stiga upp den tiden, hinner vänja sig vid långa sovmorgon på en månad :)

Idag ska vi ha en riktig mysdag har jag bestämt, mina hjärtan åkte

just iväg för att åka lite pulka så jag får vila lite efter jobbet :)
När dom kommer hem ska vi på Candy World o köpa massa massa godis
o hyra nån bra film!



Funderar på Salt med angelina jolie har fått lite skilda åsikter om den men sugen på att se.




Choklad behöver vi inte köpa nu på ett tag hihi norppade åt oss en sån här när vi var o handla

Borde ju räcka ett litet tag med 2kg choklad :)

Även fast jag e ett choklad monster!








Nu ska jag ta en kopp kaffe och försöka piggna till lite så man orkar med resten av dan.
Bastu låter bra idag, e fortfarande så jäkla förkyld o fryser hela tiden.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!