Snö, cosmo och kaffe

God morgon ljuvliga dag :)

Känner mig fortfarande inte helt 100 men mår faktiskt rätt så bra, än så läng iaf :)

Lite snö har vi fått på marken och ack så mysigt det ser ut, allt känns så lugnt och tyst och jul ljusen i allas fönster lyser upp mörkret.

Själv så skickade jag iväg lillan till skolan alldeles nyss, sitter och läser cosmos 50 tips man aldrig ska sluta med i ett förhållande och tar mig en kopp kaffe :)

Babe sover ännu då dom har ledigt 2 extra dagar när han jobbar i finland, tror de var finlands självständighets dag imorgon??

Idag ska vi åka och kika på tapeter till jossas nya lekrum och kanske kika färdigt på tapet till vårt kontors rum, en klänning till bröllopet (hittat 2 på nätet) men ska även kika i butikerna.
Sen ska jag försöka fixa med jossas dock skåp som hon ska få i julklapp!

Alltså vet ni?? Nu kommer ni ju tro att jag e galen haha Jag köper ju aldrig något begagnat men så kikade jag på priserna i butiken på dockskåp och ett dockskåp med tillbehör skulle lätt gå över 2-3 tusen spänn!

Så jag köpte ett begagnat från 70-talet i fint skick med alla tillbehören som jag bara ska byta lite tapet och små fix :) för endast 200kr alltihop, Tror de blir jätte bra.
Ska kika möblerna också vilka som kan behållas och vad som behövs köpas nytt.

På det sättet blev det fler julklappar och inte endast ett dockskåp :) smart va??

Ha en bra dag allesammans, ska börja göra mig klar för dagen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!