God morgon världen ♥



Jag skulle lätt kunna fortsätta sova idag!
Ligger fortfarande i sängen och latar mig och har ingen lust att klä på mig hihi

Var en sväng och drack kaffe och käka gröt (bläääk) och så la jag mig ner igen :)

Jobbar kväll först idag så egentligen har jag inge bråttom nånstans.

Äntligen har jag hittat en klänning efter många om och men! Från Lindex av alla ställen :) Billig och snygg samt ganska enkel men festlig ändå och den går att "återanvända" till annat oxå men jag hann inte söka efter en kort kavaj så det står på dagen schema.

Snö har vi fått så förbaskat! Väldigt mysigt men nu räcker det, snöat non stop över en vecka snart, allt i lagom stora mängder tack.

Jag har inte hunnit blogga alls så här får ni en liten update av vad som hänt:

Förra veckan jobbade jag mest hela tiden och sökte tapeter till lillans nya lekrum, mat och bak blev det oxå.

I helgen firade vi min babe igen för 2ra ggn, hans pappas sida av släkten var på kaffe tårta samt jobbet, Vi har även hunnit fixa lekrummet klart (förutom möblerna) så det tänkte jag försöka få på plats idag och sätter in lite bilder sen senare, väldigt finit blev det, fast jag var ju lite skeptisk åt min spontan idé med 3 sorters tapeter men nu e jag hur nöjd som helst!

Och shopping har det ju självklart blivit oxå ;)

Ha en trevlig dag alla, själv så måste jag försöka få upp rumpan och klä på mig :)

Tjingeling

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!