2:a Advent ♥

Och ingen snö har vi ännu heller!

Detta e ju en katastrof :/ Julkänslan vill inte riktigt infinna sig utan snö.

Jahaa vad har vi gjort i helg då? Absolut ingenting!
Vi har legat "mag"sjuka tror jag hela helgen.
Visst många som e det men jag e inte helt säker på att det var det, då jag fick de i lördags på morgonen på jobbet.
Kom helt plötsligt att det började bubbla i magen och världens illamående, blev ett tags "toarally"

Höll på i ca 30 min när jag kom hem o så lugna det ner sig..
Trodde jag haha!
Somnade en stund då jag var helt slut i kroppen, när jag vaknade igen måddde jag rätt så bra och ångrade lite att jag gått hem då jag misstänkte att det inte var nå spec elr att jag bara ätit nå olämpligt, så jag åt frukost men de höll ju sig inte mer än 10 min innan de kom kräk igen usch!

Sen var de lite halvt om halvt resten av dan, idag trodde jag att jag mådde bra så vi åkte till IKEA för att inhandla soffor till jossas nya lekrum samt dator rum.
Mitt i folksamlingen kände jag hur illa jag började må igen och fick åka ilfart hem och hulka usch...
Nu mår jag lite bättre igen.

Måste ju vara nåt konstigt men "riktig" magsjuka tror jag inte det e då min sambo haft samma sen fredag och det bara kommer i vågor.
Man brukar ju vara dösjuk elr iaf jag brukar vara det när jag åker på vinterkräksjukan.

Lillan har haft så trist hela helgen och jag hade lovat att vi skulle hitta på massa skoj och julbak men de blev de ju tyvärr inte då vi vart dåliga :S

Men idag har jag mått snäppet bättre så vi byggde pepparkaks hus som blev väldigt finiga ;)
Samt så bakade vi några julstjärnor som vi mumsade i oss på en gång hihi än så länge har jag behållt dom i magen, ett gott tecken :)

Kisse ville som vanligt vara med men henne fick vi schasa bort..

Jossa var glad över det lilla jul pusslet oxå och jag lovade att vi tar en ordentlig bakdag nästa vecka direkt när jag mår bättre, så slipper vi smitta ner fler med nå skum bacill med lussebullar och stjärnor.




Nu ska jag lägga mig på soffan och vila med en kopp te och hoppas hoppas på att jag e helt bra imån!

Hoppas alla får en bra nästa vecka :)

Natti natt


















































Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!