10 dagar kvar till julafton!

Tiden går snabbt :)

Sååå skönt att jag hunnit handla de flesta julklapparna, så slipper jag denna eviga sista minuten stress!

Vet ni? Jag missade att det var 3dje advent i söndags?!?! HAHA Seriöst, kände mig helt tööt igår kväll när Jossa sa: Mamma varför har du inte tänt det 3dje ljuset?
Bebis var ju hos sin pappa i helgen så jag tänkte ju inte alls på något juligt.

Några klappar kvar så e jag done :) Och vet redan vad som behöver handlas så det går snabbt.

Usch så hungrig jag e! Skulle behöva äta frukost men gröt tilltalar mig inte då det var verkligen bläää igår haha och så e jag för lat för att rosta några mackor så jag har levt på kaffe idag.

Oooh känner mig nypolerad :) Tog en välbehövlig bastu igår med min andra babe och en kall slank ner! Nam! Sällan jag tar mig en öl och igår var det verkligen mumma!

By the way!
Jag höll på och krocka igår (elr rättare sagt hamna under en lastbil) så jävla halt det var och inte hade dom sandat heller :S Körde jätte sakta men likt förbaskat så gled jag bredställ ut på E4an med min lilla bebis i bilen!
Mitt mamma hjärta höll på och hoppa ur bröstet på mig :/ Men tur så svängde lastbilen i samma veva så vi slapp bli mosade.
Skit bil vi har.

Ska på bröllop nu på lördag så vi måste få tag på en annan, våran går inte att köra med så långt.
Stötdämparna e helt suck så en lite buckla på vägen så hoppar den hit och dit, däcken ska vara bra men får inge fäste även om man bara kör 20kmh blääk!
Och så ger den ifårn sig massa konstiga ljud alltid då och då.

Jag ska ha en ny och fin bil och absolut INTE en audi never igen piss dåliga (FULA), kanske en årsmodell 2011 annars får det vara.

Oj långt inlägg :) Nu måste jag äta något och börja fixa lill bebis lekrum.

Tjing!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!