Wet`n wild test 1

Hmmm har man väldigt tight budget så e dessa helt ok, ganska småa men för den summan helt betalbara!


Kostade kring 30-40 kr styck


Usch så dåligt väder det e igen! Less på detta eviga regnandet varje gång man råkar vara lite ledig men har passat på att städa hela huset och var och snussat på bebben lite :)


Hämtade ut mina paket oxå och kan ju lugnt säga att fyy bubblan så besviken jag vart på kläderna!

Aldrig att jag skulle sätta på mig något sådant så dem åker tillbaka bums.


Sparade dock en helt basic grå tröja från E och en klänning från Nelly som får duga :) Blir nog vanlig hederlig shopping i butik istället så vet man vad man får :)



Mitt hjärta har kommit hem så nu ska jag pussas med henne lite och åka iväg och leka med Sandra en liten stund.

 

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!