wet´n wild!

03,22 e klockan och jag sitter och funderar på smink... Nån som provat wet´n wild och e de nåt att ha?
Blev shoppa sugen och hittade några fina klänningar från nelly och checkade in smink avdelningen och fanns massa i just det märket.
Billigt så känner mig lite skeptisk men bestämde mig för att prova på läppglans och mascara!



Kostade ju bara några ynka tior så jag förlorar ju i princip ingenting även om det e dåligt.
E ju perfekt för dom som har en tight budget om de funkar :)

Ohh min babe var lite söt ikväll, gjorde en matsäck med till jobbet åt mig med en liten lapp där de stod:

♥ love juu

Ska inte vara vaken denna tid blir så mycke nätshopping! Schhhhh :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!