Umppa! Tummen upp!

Före

 

 

Halvefter



Tummen upp till boy´sen



På framsidan e taket klart,isolerat och vattentättat elr vad de nu heter bla bla bla :)
Baksidan e halva taket klart så senast imån kan dom nog börja lägg nya takplåten på plats!
Kommer se ut som ett helt nytt hus, som ni ser e gamla taket rätt så fult.

Nice nice:)
Jag hjälper till som moraliskt stöd och visar tummen upp till grabbsen hihi tungt arbete ;)

Strax elr på ett par timmar ska jag iväg på kvällskiftet och har ingen aning om hur jag ska hålla mig vaken!
Har ännu det senare passet, Villes morföräldrar har vart här nästan hela veckan så vi har bokstavligt stigit upp före tuppen hunnit fisa. Oojaa...

Ska försöka ta en liten tupplur om jag lyckas somna av allt stånkande och hamrande :)

Vilket fint tak vi får! 



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!