Super glad!

Min morgon började med ett telefon samtal som började ungefär så här:
God morgon, vet du om att du ska jobba idag?
Jag: Öööh Vah?!?
Jobbet: Ja du skulle ju jobba morgon.
Jag undrar om hon driver med mig och får veta att så e inte fallet!

Kikar på klockan och den e redan 7!
Crap, passet har redan börjat.

Slänger på luren och som en yr höna springer jag runt i huset, bokstavligt talat som en galning klo 7 på morgonen och letar efter mina kläder, utan att att fatta vad de e jag letar efter.
Tar ca 10 minuter för mig att förstå vad jag håller på med och koppla om hjärnan lite och styr kosingen mot garderoben där kläderna oftas e :)

Hihi vad tokigt det kan bli ibland, hade blivit litet missförstånd mellan mig och dom som lägger schemat men ingen större skada skedd som tur var :)

Luleå resan gick super bra!
Bra nyheter fick vi och allt känns skit bra nu :)
Ojjat mig och varit nervös helt i onödan hihi.

Min telefon vill inte riktigt göra som jag vill så inga bilder kommer upp då jag inte får dom i datorn men ska försöka fixa det inom snar framtid.

Just nu sitter jag och väntar på min babe som åkte iväg för att köpa lite frukt åt mig från Ica!
Så himlas sugen jag vart :)




Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!