Promenix pix

Guuu så skönt det var med en kvälls prommis! Ska verkligen försöka göra det till en vana igen, har ju varit så lat sista tiden.
Imån ska jag ringa och boka tid hos en perstränare oxå och börja röra på fläsket har jag bestämt!


En hälsosammare livstil helt enkelt!
Behövs verkligen efter all grillmat nu i sommar...

Snart börjar true talent, skit bra show och tjejen som sjöng först igår var ju helt fantastisk!
Var hon 16-17år bara huvva ryser tänk om man själv kunde sjunga!!
Här hemma får jag bara höra : MAMMA VAR TYST NU!!! ;) när jag föröker vara lite musikalisk :)

Imån börjar hjärtats ridning :) Vad spännande..

Trvlig fortsättning på kvällen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!