Pink Dreams ♥

Och nyaste familje medlemmen


So in love whit my new shoes♥

Dagen har gått jätte fort som vanligt nuförtiden! Har inte hunnit med nästan något vettigt mer än att plocka undan lite små saker :)
Jag som hade tänkt stor städa och fixa på gården men de har jag inte hunnit.
Vart och busa av mig med Marika lite innan jag åkte och cykla med hunden.
Det gick väldans bra att cykla med henne:) Iofs tänkte hon dra ner mig en gång när polisen stod vid vägkanten och surra då hon ville hälsa men annars gick det jätte bra!
Lite förvånad men det går ju att åka inlines så varför inte cykla? :) Dessutom får hon mer motion på de sättet än att bara gå.

Jag har ledigt ända till på lördag men känns som alldeles för kort tid!
Jag hinner ju inte med nåt, allr flyter på så fint så det nästan blir tråkigt hihi.
Händer ju hela tiden massa så jag har ju inte tid med alla måsten ;) det hinner man göra till kalla tråkiga mörka vinter.

Ska börja laga middag och börja ringa runt efter bilar har just sålt våran och blev massa plus i fickan då vi fick den så billigt hihi.

Ha det bra allesammans!





Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!