Nu har jag gjort det igen!! :)

Som sagt... skulle ju iväg och beställa tapeterna :) Trodde på riktigt att nu har jag bestämt mig för dom ljusa med guld blommor, men icke så fel jag hade!!
HAhaha började ju kika på annat och kom hem med nya pärmar... Nu vill jag ha denna :


Som fondvägg då och sen vit "beige" aktigt resten som syns lite på bilden.. kanske snäppet ljusare tom :) Har inte beställt än då jag även kikat på denna:


Men då blir resten av tapeten mycke ljusare.
Båda i guld och brunt men som det ser ut nu blir det den övre... Hoppas jag :) hihi fick tom prutat ner priset rätt rejält och vågar då inte säga till min bättre halva hur mycket det kommer kosta :O :)

Hmmm bilderna gör dessa inte rättvisa men fina e båda.
Ooooh vilken beslutsångest jag har... Tror jag ber nån annan gå o beställa åt mig så jag inte "hittar" nå annat igen för femtioelftemiljonte gången:)
Vi ska ju börja fixa till helgen så måste ju hinna beställa tapeten!

Den bruna ger ju lite "färg" in då 2 väggar kommer bli väldigt ljusa och golv samt tak blir vitt men den nedre ljusare tapeten gör nog rummet väldigt ljust och luftigt så svårt att bestämma mig!

Kommer nog fråga honey så får han välja så tar jag den motsatta ;) hihii som vanligt :)

Nu lite kaffe kok innan det e dax att börja med middagen, Idag serveras kyckling a`la Marissa med ris.

Min bäbis hade jätte skoj på förskolan! Puss på hon!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!