Nervigt värre!

Nu börjar jag bli väldigt nervös för imån! :)
Har skjutit upp detta i för många månader då jag
vart alldeles för nervös hihi så nu ska det fixas!


Tänkte först åka själv men honey får ta ledigt från
jobbet och följa med.

Så imorgon bär de av mot luleå en sväng elr ja inte en sväng blir nog där hela dagen, synd lönen inte har kommit än hade man kunna passa på med lite shopping :)


Trött e jag oxå! Blev called in igår på jobbet över natten då så många vart sjuka.
Så jag har en veckas jätte dålig sömn bakom mig och idag kunde jag endast sova ca 4 timmar och vart ledig bara 1 av 8 dagar.

Hoppas jag håller mig vaken imån iaf :) Viktigt viktigt!
Håll tummarna gott folk för att de ska gå bra :)




Ohhh saknar min älskade unge!
Hon har vart så mycket hos sin pappa över hela sommaren så det känns som att jag knappt hunnit se henne!
Men på torsdag kommer hon hem och stannar helt :)
Hon har ju blivit en stor tjej nu, på måndag börjar förskolan och banne mig om jag råkar säga dagis så får jag höra hihi.

Love love love








Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!