Inspire

Helt loppu slut... Städat men än e de en del kvar.
Idag har jag änligen fått valt OCH beställt tapeten :) Beställde även lite till ett annat rum men hur de kommer se ut e en hemlis :)

Liten peak på vad som kommer och helheten får ni se sen när de e klart.

 

 

Nu tror ni säkert jag e helt crazy hihi men finit det kommer bli när det e klart :)

Var både igår och idag och umgicks med Marika och lillan, hade en snabb shopping idag oxå och jag hitta massa som kommer passa så fint in när vi fått på plats dom nya tapeterna.

Tänkte sätta en bild på lillan Emilia men så kom jag på att jag kanske inte får göra det så jag kan ju berätta istället att hon e hur söt som helst! :)

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!