Hjälp mig välja!

Nu står det still... Har 2 tapeter som jag försöker välja mellan och har tagit ca 6 timmar att komma fram till dessa 2 så nu behöver jag hjälp.
Likadan tapet men i olika färger.
Alla våra möbler e  mörka förutom soffan som e beige.

Förslag nr 1 svart

Detta blir en fond vägg, antingen 1 el 2 väggar och resten blir vitt... Nu till problemet svart och vitt e rätt så tråkigt och vet inte riktigt vilken färga jag isf skulle ta och sätta in.
Fast iofs till svart/vitt passar det mesta men ändå, har svårt att komma på nån bra färg.

Förslag nr 2 Guld


Syns kanske inte så bra på bilden men de e guld färgade blommor precis samma tapet som ovan men i en annan färg.
Här skulle det bli likadant som med den övre, alltså 1-2 fondväggar och resten i vitt.
Jag skulle kunna matcha med bruna mattor, kanske nå gradiner som går lite mer åt guld samt lite prydnads och soffkuddar...

Gah vet ju inte hjälp mig välja!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!