Fullt upp!

Osch vad slut jag e idag! Har haft fullt upp men ändå inget att göra :) Hahaha om de nu går ihop.
Har städat,donat och fixat hemma och varit en liten sväng på kaffe hos Eeva.
Dagen har gått jätte fort!
Vart med min lilla bebis och honey på kvällsprommis för att lugna hjärtats nerver för hon börjar ju faktiskt FÖRSKOLAN imån :)

Stor hon blivit mammas hjärta Love love.

Imorgon ska jag beställa tapeterna så nu behöver jag lite inrednings inspiration och tips på olika sorters guld/bruna nyanser :)
Finit det kommer bli!....

Ny bastad och skrubbad ska jag gå och sätta mig breved min babe och mysa lite innan det e dax för nanna time och se en liten söndags film.

 



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!