Fix&Trix

Pågår takbygge för fullt här hemma... halva taket e redan bort taget och omisolerat och gissa vem som är uttråkad?? :)


Hihi e ju ett nödvändigt måste men ack så trist och dyrt på något man inte ens ser :S
Men nog e min honey så duktig som kan! Och hans farfar förstås får vi ju inte glömma!
Jag däremot har lega en stund i sängen och försökt läsa, och små städat med hans mummu :)

Jag har ledigt nu tre dagar och har faktiskt passat på att vila lite extra idag, har vart och myyst med min favvo bebis en stund och sen har jag gjort iordning en liten present påse till hjärtat

Ska fortsätta umgås med mummun nu resten av kvällen och kanske trycka i mig lite glass och gott mums!

Ps: Vilka fina jeans jag köpt tihi passar som fisken i vattnet om man nu kan säga så! HAhahaa

Ha det gött till er alla



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!