My baby is coming home!

Idag har jag stigit upp halv åtta helt självmant..
Ingen telefon elr
klocka som ringde och väckte mig :)
Men däremot åkte jag på att skjutsa hem festfolket klockan 8 på morgonen... Tror vissa kommmer må lite dåligt när dom vaknar ;)
Om ett par timmar kommer min prinsessa hem, så jag saknat henne!

Nästa vecka börjar både förskolan och ridningen så hon e eld och lågor :)

Vilket tjat det kommer vara hela helgen misstänker jag :)

Själv så ska jag börja måla mig lite och åka iväg för att hämta mina paket hihi spännande ;) Och blää så måste jag på banken en sväng och sätta in pengar.
Fick sålt skrot bmw`n jej!




Kommentarer
Postat av: Linn

Saknar er båda <3 Hoppas hon och du har det bra :)

2011-08-30 @ 07:54:30

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!