Plugg inför deadline

Alltså! Jag måste bara säga, tror jag ramlat o slagit huvudet ordentligt nånstans :)
Kommer på mig själv med att läsa sambons bilsport hela tiden?!?!???!!!
HAHA skulle jag spendera ens hälften av tiden då jag haft bilsport i handen med att läsa mikroorganismer så skulle jag ju vart färdig med kursen för länge sen :)

Måste skriva ett essä med ett x antal ord o sidor o jag har inte fått skrivet ett ord än!
Har deadline på fredag morgon så jag hoppas verkligen jag hinner...
De blir nog bra min hjärna verkar fundera bäst vid stress så allt kommer på en gång hihi.

Men på något konstigt sätt har jag börjat finna bilsport intressant... fick cosmo idag o de jag gör e att kasta den på bordet o fortsätta läsa artikeln om en kille som bygger en bakhjulsdriven volvo-golf med 592hk??? hur sjukt e inte det??haha
Skärpning som gäller snart har jag väl hår på bröstet oxå ;).



Kommentarer
Postat av: mipu

Haha :D

2011-04-12 @ 15:21:41
URL: http://mariamatilda.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!