Söndags mys♥

Tjingeling!
Var ett tag sen sist igen :) har inte hunnit elr orkat blogg var jätte sjuk typ hela förra veckan men börjar känna mig som en människa igen :) sakta men säkert ;)

Var ut i fredags med Lottis o honey var jätte skoj, träffa kankiz oxå för första gången på länge.
Inte ens bakis hade jag på lördag kors i taket bara lite trött efter dansandet hihi.

Sitter o googlar o letar efter nå varma vinter skor!
Jätte svårt att hitta men alla tjatar om UGGs o mipu sa att dom e jätte varma o sköna så funderar på o testa men e inte helt säker än då jag tycker allvarligt talat att dom e ganska fula! Påminner om mommos tofflor elr nå liknande hihi o så e dom ju snor dyra oxå , men huvudsaken e ju att skorna e varm så utseendet e ju inte hela världen.
Hade ju alltid typ såna här skor när man var liten haha.

Men hittade ett par som föll mig lite i smaken dom enda UGGsen jag kan tänka mig o det e dessa

 

Tror dom hette Roxy el roxie ja nå åt de hållet iaf :D
Så dom kommer jag nog kanske beställa mot slutet av veckan ska funder lite då jag inte har lust o slänga flera tusen på ett par "tofflor" ;) som jag kanske sen inte använder alls.

Kommentarer
Postat av: MariaMatilda

Samma som jag ska köpa! ;)

2010-09-14 @ 11:37:54
URL: http://mariamatilda.com/
Postat av: me

Jag e inte änne helt säker men dom var snyggast alla andra såg ju ut som ja vad ska man säga haha e lite skeptisk blir man inte blöt i fötterna av dom då?

2010-09-14 @ 19:51:30

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!