Shoes,baby + riktig feber!

Oj oj jag blir frustrerad av att inte kunna jobba elr busa med lillan o hon med hittar på massa hyss hela tiden i brist på annat.
Var till doktorn o hon ordinerade några dagar till vila :S hade hoppats på nå mirakel kur ist.
Har fått sån babysjuka oxå vill ha en till liten krabat o mysa med :) ooh så myys de skulle vara med en liten till!
Sitter o tittar om man skulle hitta nå skor på nätet men blää vad fula alla e :S
Får nog gå till en riktig skobutik ist nästa vecka elr nå :)
Nu ska jag lägga mig o sova en stund orkar knappt hålla ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: MariaMatilda

Jag har oxå bebba feber! ;)

2010-09-08 @ 07:35:48
URL: http://mariamatilda.com
Postat av: me

hihi ska ni börja producera?? :)

2010-09-08 @ 09:43:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!